20-01-2014

verhoeven doet buurtonderzoek

Dinsdagavond 21 januari ben ik te gast  bij
'VERHOEVEN DOET BUURTONDERZOEK' 
in Zaal 3, De Constant Rebecqueplein 20 A, Den Haag.  
Aanvang 20.30 uur toegang € 7,50 
Het thema van de avond is zwerven. Naast mij zijn ook Wilma Marijnissen, Willy Kalf, Alex de Vries en Petra van Heuvel te gast.

Op deze avond komen de volgende zaken aan de orde:
• Mijn mijn gesnuffel in containers
Vanochtend ben ik daarom speciaal naar de nieuwe 'standplaats' van mijn favoriete  containers gegaan en heb daar blauw plastic gescoord (blue monday).
Maar ik verzamel natuurlijk ook graag op andere plekken.




• de workshops
Veel materiaal uit containers gaat mee naar de workshops, een klein deel is voor mijn eigen werk.
 



• blog 
In 2011 startte ikzelf met bloggen maar mijn werk circuleert al veel langer op andermans blogs. In 2007 vond ik mijn werk voor het eerst terug op een Amerikaans blog http://littlesomethings.blogspot.nl/2007_10_01_archive.html 
Daarna ging het snel, via Frankrijk, naar India, China, Rusland enz enz

• Colette
In maart 2009 kreeg een mailtje van Sarah Andelman artistiek directeur van Colette in Parijs. De invulling van de tentoonstelling MeWeCycle was al klaar maar ze wilde mij er nog erg graag bij hebben.




• afvaljuf 
Sinds 2005 geef ik recycle-workshops als Kunstenaar in de Klas en sinds 10-10-10 onder de naam de 'afvaljuf'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten