22-08-2014

souvenirs

Vakantie betekent SOUVENIRS!
De mijne vind ik gewoon in de plaatselijke supermarkt op mijn favoriete afdeling: was- en schoonmaakmiddelen. Altijd leuk om in het buitenland over deze afdeling te zwerven. Graag zou ik een stuk of 10 flessen mee naar huis nemen maar ik hou mij in en beperk mij tot 1 bijzonder model. Een geribbelde fles.
Mijn souvenir staat voorlopig thuis naast de wasmachine. Ik verwacht hem tijdens de open dag (begin oktober) op mijn atelier.
Naast het gekochte aandenken aan mijn vakantie zijn er ook de souvenirs van het strand. Zoals je kan zien heb ik daar niet heel erg veel tijd doorgebracht. Het plastic dat ik daar vond had al tijden in de zee gelegen. Ik trof er geen chips-en snoepzakken zoals op het Haagse strand. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten